Üzleti feltételek

Internetes portálkezelő

zzutt s.r.o.
Hlboká 216/24
930 13 Trhová Hradská
Adószám: 52039293
Telefonszám: +421 915 534 008

Felelős és kapcsolat:

Ügyfélszolgálat│10.00-16.00
T: +421 0915 534 008
E: shop@twinzz.hu

1) A regisztrációról

Nyilatkozzuk, hogy az adatok csupán azonosításra szolgálnak a Zzutt s.r.o. cégben végzett vásárlás esetén, amely a www.twinzz.hu oldalt kezeli. Az összegyűjtött adatokat harmadik feleknek nem adjuk át és más módon sem élünk vissza velük.

2) A rendelés fogadása és rendezése, az adásvételi szerződés

A vásárló rendelése adásvételi szerződés tervezetnek minősül, miközben az adásvételi szerződés a vásárló és az eladó ezen tervezet kötelező érvényű megerősítése kézbesítésének pillanatában köttetik meg (a rendelés kötelező érvényű visszaigazolásával az eladó részéről). Ettől a pillanattól kezdve a vásárló és eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek jönnek létre.

Az adásvételi szerződés megkötésével a vásárló megerősíti, hogy megismerkedett ezekkel az üzleti feltételekkel, beleértve a reklamációs feltételeket is, és hogy azokkal egyetért. Ezekre az üzleti feltételekre és a reklamációs rendre a vásárló megfelelő módon figyelmeztetve van magával a rendelés megvalósításával, és lehetősége van megismerkednie ezekkel.

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a rendelés egészét vagy részét még az adásvételi szerződés megkötése előtt megszüntesse, az alábbi esetekben: az árut már nem gyártják vagy nem szállítják, vagy jelentős mértékben megváltozott a szállított áru ára. Amennyiben ilyen helyzet áll elő, az eladó azonnal kapcsolatba lép a vásárlóval, hogy megállapodjon vele az ezt követő eljárásról. Amennyiben a Vásárló már kifizette a vételár egy részét vagy egészét, az adott összeget visszautalják a számlájára, az adásvételi szerződés megkötésére nem kerül sor.

Az üzlet által elfogadott összes rendelés kötelező érvényű. A rendelés a kiküldése előtt visszavonható. Abban az esetben, ha a rendelés nem kerül a kiküldése előtt visszavonásra, és azt kiküldik, a rendelőtől kérhető az áru szállításával kapcsolatos költségek megfizetése. A rendelés átvételéről automatikusan tájékoztatva lesz elektronikus posta – azaz e-mail segítségével.

Rendelés törlése

Amennyiben a rendelést 12 órán belül törli, a rendelést megszüntetettnek tekintjük. A törlést e-mailben, illetve telefonon valósíthatja meg. A rendelés törlésénél meg kell adnia a nevét, e-mail címét és a rendelés számát.

3) Közfuvarozók általi szállítási módok

GLS futárszolgálattal szállított áru.

A postaköltség ellenkező rendelkezés hiányában Szlovákiában 3,99 € + ÁFA, Magyarország és Csehország területén 5,99 €. A 100 € feletti megrendelések esetén a postaköltség a Szlovák Köztársaságban ingyenes. Rendelését futárszolgálattal a küldemény raktárunkból való feladásától számított 24 órán belül kézbesítjük. A küldemény csak az átvételkor reklamálható! FIGYELEM! Ha a csomag láthatóan sérült, vagy ha a védőszalag sérült, a reklamációt közvetlenül a futárszolgálatnál érvényesítse. A fuvarozás során keletkezett hibákért a szállító nem vállal felelősséget.

4) Jótállás

A jótállási idő a bizonylaton feltüntetett időponttal kezd el telni. A www.twinzz.hu oldalon megvásárolt minden árura 2 éves jótállás vonatkozik. Vitatott esetekben a jótállási időszak 5 (öt) nappal meghosszabbítható a szállítási idő kompenzációjaként.

5) Ellentét az adásvételi szerződéssel – általános információk

Abban az esetben, ha a tárgy a vásárló általi átvételekor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (továbbiakban „adásvételi szerződéssel való ellentét”), a vásárlónak joga van arra, hogy az eladó térítésmentesen és fölösleges késedelem nélkül a tárgyat az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotba hozza, mégpedig a vásárló kérésének megfelelően, vagy a tárgy cseréjével vagy megjavításával; amennyiben ez az eljárás nem lehetséges, a vásárló a tárgy árából megfelelő kedvezményt igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem érvényes, amennyiben a vásárló a tárgy átvételekor tudott az adásvételi szerződéssel való ellentétről, vagy ezt az ellentétet saját maga okozta. Az adásvételi szerződéssel való ellentét, amely a tárgy átvételétől számított hat hónapon belül nyilvánul meg, már a tárgy átvételekor is meglévő ellentétnek tekintendő, amennyiben az nem mond ellent a tárgy jellegének, vagy ha nem igazolódik az ellenkezője.
Az árura a törvény által meghatározott jótállási időt biztosítunk.

6) A Fogyasztó jogosult elállni a szerződéstől

Ha az adásvételi szerződést távközlő eszközök igénybevételével kötötték meg (internetes áruházban), a fogyasztó az áru átvételétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Ilyen esetben a fogyasztó kapcsolatba lép az eladóval és lehetőség szerint írásban leírja, hogy eláll a szerződéstől a rendelés száma, a vásárlás időpontja és a pénz visszatérítéséhez szükséges számlaszám feltüntetésével. A pénz a cég székhelyén, készpénzben is visszafizethető. A szerződéstől való elállást legkésőbb a 14 napos határidő utolsó napján kell kézbesíteni. Bizonyos esetekben – figyelembe véve a körülményeket – a visszatérítési időszak meghosszabbítható, de legfeljebb a kézbesítéstől számított 30 nappal.

Ez a törvényi rendelkezés azonban nem fogható fel mint ingyenes árukölcsönzési lehetőség. A fogyasztónak, amennyiben kihasználja a szerződéstől való elállási jogát a teljesítéstől számított 14 napon belül, mindazt vissza kell szolgáltatni a szállítónak, amit az adásvételi szerződés alapján megszerzett. Amennyiben ez már nem lehetséges (pl. a köztes időszakban az áru tönkrement vagy felhasználták), a fogyasztónak pénzbeli kompenzációt kell nyújtania az immár nem visszaszolgáltatható dolgokért. Ha a visszaszolgáltatott áru csak részben sérült, az eladó érvényesítheti a fogyasztón a kártérítésre való jogát és beszámíthatja igényét a visszafizetett vételárba. Az eladó ilyen esetben köteles a keletkezett kárt bizonyítani. Az eladó a fogyasztónak ilyen esetben csak az ily módon csökkentett vételárat fizeti vissza.

A vásárlónak visszafizetendő vételárba az eladó legfeljebb az áru visszaküldésével kapcsolatos, ténylegesen felmerült költségeket számíthatja bele (fuvarozási költségek stb.).

A fogyasztó az alábbi szerződések esetén nem rendelkezik a szerződéstől való elállás jogával:

szolgáltatási szerződés, amelynek teljesítése a hozzájárulása alapján a teljesítés átvételétől számított 14 napos határidő előtt megkezdődött, olyan áru vagy szolgáltatás szállítási szerződése, amelynek az ára a pénzügyi piac ingadozásaitól függ az eladó akaratától függetlenül, a vásárló kívánsága szerint vagy személyéhez igazított áru leszállítása esetén, valamint gyorsan romló, elhasználódó vagy elöregedő áru esetében, hang- és videofelvételek és számítógépes programok leszállítására vonatkozó szerződés, ha a vásárló megsérti az áru eredeti csomagolását, újság, lap és folyóirat leszállítása, játékok vagy szerencsejáték esetében.

7) Szállítási és kézbesítési feltételek

Egyes küldemények több csomagba is el lehetnek osztva. A postaköltség változatlan marad.

Minden küldeményt egészen a kézbesítésükig követünk, ezzel igyekszünk megelőzni a kézbesítés során esetlegesen keletkező problémákat.

Mit kell tenni az áru visszaküldésekor:

• Töltse ki a reklamációs űrlapot.
• Készítse elő a küldeményt az alábbiakban leírtak szerint.
• Az árut, amelyet a címre fog visszaküldeni, az alábbi leírás szerint az ön által kiválasztott fuvarozóval küldje vissza.

A küldemény előkészítése

A küldeménynek teljesnek kell lennie (a tartozékokkal és az összes dokumentációval együtt) és abban az állapotban, ahogy azt a kézbesítésnél átvette. Kérjük, hogy mindig használjon csomagolópapírt vagy kartondobozt, hogy a szállítás során ne kerülhessen sor az eredeti csomagolás összeragadására, összeírására vagy egyéb módon történő elértéktelenedésére. Az árut ne küldje utánvéttel. Javasoljuk, hogy az árut biztosítsa be. A pénzt rendszerint a küldemény átvételétől számított 5 munkanapon belül visszafizetjük a bankszámlára (amit ne felejtsen el feltüntetni).

8) Fizetési módok

A fizetési mód lehet utánvéttel vagy bankkártyával.

Card Pay – platobné karty VISA / VISA ELECTRON / MAESTRO / MASTERCARD / DINNERS CLUB / DISCOVER bankkártyák – az árut a bankszámlára beérkező kifizetést követően fogjuk kiküldeni

     

9) Reklamáció

Abban az esetben, ha a tőlünk kapott áru sérült vagy nem működik, a reklamációs rend alapján kell eljárni. Az áru visszaküldése a szerződéstől való elállás miatt az Üzleti Feltételek 6. pontjában van leírva.

A postaköltséget csak akkor fizetjük mi, ha az áru sérült vagy ha nem a megfelelő árut kapta kézhez.

10) Reklamációs rend

Azokat a termékeket, amelyekre a reklamáció érvényesítési jog érvényes, a hiba észlelését követően azonnal át kell adni elbírálásra, mégpedig tiszta állapotban a megfelelő dokumentumokkal és a hiba leírásával, esetleg a hiba helyének megjelölésével.

Eljárási mód Minden reklamációnak tartalmaznia kell a kitöltött REKLAMÁCIÓS ŰRLAPOT!

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Vyplňte reklamačný formulár a zašlite ho spolu s výrobkom na adresu – “Twinzz shop, Muzejná 510/12, 929 01 Dunajská Streda, Slovenská republika”. Pri vrátení tovaru je preprava je hradená stranou kupujúceho. Pri žiadosti o výmenu tovaru za inú veľkosť a reklamácií je preprava hradená zo strany predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie = vyplneného reklamačného formuláru) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš “TWINZZ SHOP.”

Reklamáció esetén két lehetőség közül választhat, az alábbi leírás alapján járjon el: Töltse ki a reklamációs űrlapot és küldje el a termékkel együtt az alábbi címre – “Twinzz shop, Muzejná 510/12, 929 01 Dunajská Streda, Slovenská republika”. Az áru visszaküldésekor a szállítást a vásárló fizeti. Az áru más méretre való cseréje iránti kérelem és reklamáció esetén a fuvardíjat az eladó állja. Amint tudja fogja mikor és hol vehetjük át a küldeményt, lépjen velünk kapcsolatba. A küldeménynek teljesnek kell lennie (a tartozékokkal és az összes dokumentációval = kitöltött reklamációs űrlappal együtt) és abban az állapotban, ahogy azt a kézbesítésnél átvette. Kérjük, hogy mindig használjon csomagolópapírt vagy kartondobozt, hogy a szállítás során ne kerülhessen sor az eredeti csomagolás összeragadására, összeírására vagy egyéb módon történő elértéktelenedésére. Ne küldje az árut utánvéttel, ilyen esetben az áru nem lesz átvéve. Javasoljuk, hogy az árut biztosítsa be. Az árut a szállításhoz rendben be kell csomagolni, oly módon, hogy ne kerüljön sor az esetleges további károsodására. A hibás vagy sérült árut másikra cseréljük, vagy visszafizetjük a vételárát. Az áruhoz mindazokat a dokumentumokat csatolni kell, amelyeket a vásárló az áruval kézhez kapott. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működtetéséből, funkcionális tulajdonságaiból és a termékek nem szakszerű használatából eredő károkért, valamint a külső események és hibás kezelés által okozott károkért sem. Az ilyen eredetű hibákra a nyújtott jótállás sem vonatkozik. Az áru higiéniai okokból csak megfelelően kitisztítva vehető át reklamációra. Amennyiben a gyártó hosszabb jótállást biztosít, az a katalógusban az árunál fel van tüntetve. A visszautasított reklamációk esetén a reklamációs eljárás és kezelési illetékek költségei felszámolhatók. A reklamáció rendezéséről e-mailben esetleg SMS-ben tájékoztatjuk. A rendelés kézbesítéséhez hasonlóan, a csomag kiküldéséről és a kézbesítés időpontjáról is tájékoztatást kap. Köszönjük, hogy időt szánt ezeknek az üzleti feltételeknek az elolvasására.

Az Ön “TWINZZ SHOP”-ja

Az Üzleti Feltételek 2019.3.25-től visszavonásig érvényesek. Vásárlóknak szóló információk: az üzleti feltételek módosítása esetén azok az üzleti feltételek érvényesek, amelyek a vásárlás napján voltak érvényben.